Witamy!
COVID19
W związku z epidemią COVID19 Willa Kliper działa zgodnie z aktualnymi wytycznymi rządowymi i GIS o funkcjonowaniu hoteli ,pensjonatów , obiektów noclegowych i restauracji oraz opracowanymi procedurami bezpieczeństwa sanitarnego i zdrowotnego dla strefy ,hotelowej, gastronomicznej i pracowniczej.
Regulamin
SERDECZNIE WITAMY GOŚCI WILLI KLIPER!
Regulamin rezerwacji i wynajmu pokoi i apartamentów w Willi Kliper
§1 Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu apartamentów. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu. W momencie dokonania rezerwacji umowę najmu uważa się za zawartą.
§2 Rezerwacja pokoi i apartamentów
- Celem dokonania rezerwacji usługi Gość wypełnia i przesyła na adres email info@nad-morzem.com.pl formularz rezerwacyjny dotyczący wybranego lokalu lub zapytanie o dostępność lokali w danym terminie.
- W odpowiedzi na skierowane do nas zapytanie Gość otrzymuje informacje o dostępności wybranego pokoju / apartamentu.
- Potwierdzenie rezerwacji ze strony Gościa jest jednoznaczne ze złożeniem oferty zawarcia umowy wynajmu pokoju / apartamentu.
- Potwierdzenie rezerwacji z naszej strony oznacza przyjęcie oferty i skutkuje zawarciem umowy wynajmu pokoju / apartamentu.
- Wraz z potwierdzeniem rezerwacji prosimy o wpłatę zadatku w wysokości 30% ogólnych kosztów pobytu, płatnej w terminie 7 dni, o ile nie zostało ustalone inaczej.
- W przypadku braku wpływu zadatku w ustalonym terminie mamy prawo do odstąpienia od umowy.
- Minimalny okres wynajmu wynosi jedną dobę. Firma Tifany Helena Gielniak ma prawo odmówić dokonania wcześniejszych rezerwacji poniżej 6 dób (dotyczy okresu 01.07 do 31.08.)
- Przy rezerwacji dla grup należy wskazać imiennie osobę odpowiedzialną za uregulowanie płatności.
- Rezerwacji i wpłat zadatku można dokonywać też w recepcji.
§3 Ceny i zasady płatności
- Obowiązujące ceny wynajmu lokali podane są tylko na naszej stronie internetowej www.willakliper.pl
- Obowiązujące ceny za opłaty dodatkowe (dostawka, łóżeczka dziecięce, dodatki żywieniowe) podane są tylko na naszej stronie internetowej www.willakliper.pl.
- Gość dokonuje płatności 30% zadatku całej należności na rachunek wskazany w potwierdzeniu rezerwacji, w taki sposób by rachunek firmy Tifany Helena Gielniak został uznany nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia otrzymania potwierdzenia rezerwacji, w każdym przypadku nie później niż na 2 dni przed pierwszym dniem korzystania z lokalu.
- Pozostałą do rozliczenia należność za pobyt Gość wpłaca przed przyjazdem przelewem na konto firmy Tifany Helena Gielniak lub gotówką (w PLN lub Euro) w dniu przyjazdu.
- Cena za usługę jest ceną brutto i zawiera 8 % podatek VAT.
- Gość ma prawo otrzymać fakturę VAT na całkowitą kwotę rezerwacji, pod warunkiem podania wszelkich niezbędnych danych w dniu przyjazdu.
§4 Rezygnacja lub brak przyjazdu Gościa. Zmiany warunków umowy.
- Informacje o zmianie lub rezygnacji z rezerwacji należy skierować do nas w formie pisemnej mailem, faksem lub pocztą.
- W przypadku rezygnacji z rezerwacji wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi, z wyłączeniem uzasadnionych, potwierdzonych zdarzeń losowych lub sił wyższych po odliczeniu 15% kosztów rezerwacji (nie później niż 30 dni przed rozpoczęciem pobytu).
- Nie pojawienie się Gościa w dniu przyjazdu skutkuje zwolnieniem pokoju / apartamentu do ponownej rezerwacji następnego dnia.
- Zalecamy zawarcie ubezpieczenia od rezygnacji z rezerwacji.
- Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od umowy bądź zaoferowania innego pokoju / apartamentu w przypadku gdy z przyczyn obiektywnych korzystanie z zarezerwowanego pokoju / apartamentu nie jest możliwe. Jeśli zamienny apartament lub pokój nie odpowiada oczekiwaniom Gościa, ma on prawo do odstąpienia od umowy wynajmu a zadatek zostanie zwrócony.
- Gość może zwiększyć liczbę dób rezerwacji poprzez zgłoszenie w recepcji Willi Kliper do godziny 9:00 dnia, w którym upływa termin pobytu, kolejnej rezerwacji, pod warunkiem że terminy o które Gość chce wydłużyć pobyt w odniesieniu do pokoju / apartamentu są dostępne.
- W razie sporów mogących wyniknąć z realizacji umowy strony będą dążyć do ich polubownego rozstrzygnięcia a w przypadku braku osiągnięcia porozumienia strony poddadzą spór pod rozstrzygniecie Sądu Powszechnego właściwego dla siedziby firmy Tifany Helena Gielniak.
§5Przyjazd i wyjazd Gości
- Recepcja willi Kliper jest czynna od godziny 07:00 do godziny 23:00.
- Pokój wynajmowany jest na doby. Doba pobytowa rozpoczyna się o 16:00 i trwa do godz. 11:00 dnia następnego.
- Gości oczekujemy w dniu przyjazdu od godziny 16:00 do 23:30 w recepcji willi Kliper w Trzęsaczu przy ul. Łąkowej 3.
- Zakwaterowanie Gościa następuje pod warunkiem:
-zapłacenia pozostałej części wartości usługi,
-dokonania formalności meldunkowych na podstawie dokumentu stwierdzającego tożsamość Gościa (dowód osobisty, karta stałego pobytu, paszport),
- Opuszczenie pokoju/apartamentu przez Gościa w ostatnim dniu pobytu powinno nastąpić do godziny 11:00. Przekazanie kluczy oraz odbiór pokoju/apartamentu odbywa się w recepcji przez recepcjonistę firmy Tifany Helena Gielniak.
- Nie opuszczenie przez Gościa pokoju do godz.11:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę.
- Wcześniejsze zakwaterowanie lub późniejsze wykwaterowanie prosimy uzgodnić z recepcją.
- Nie przyjmujemy Gości ze zwierzętami.
- Na jeden pokój lub jeden apartament przewidziane jest jedno miejsce postojowe na parkingu Willi Kliper. Za postój kolejnych samochodów pobierana jest opłata wg. aktualnie obowiązującego cennika.
- Istnieje możliwość wykupienia boksu parkingowego pod budynkiem. Cena rezerwacji wnosi 10 zł/doba.
§7 Normy obowiązujące podczas pobytu
- Na terenieobiektu, w pokojach i apartamentach (łącznie z balkonami) obowiązuje całkowity zakaz palenia. Palić można jedynie w miejscach wyznaczonych do tego na tarasie. Pokoje / apartamenty wyposażone są w detektory dymu. Wywołanie alarmu przeciwpożarowego poprzez dym z palonych papierosów może spowodować obciążenie Gościa kosztami interwencji straży pożarnej i odświeżenia pokoju (400zł) oraz natychmiastowego rozwiązania umowy, bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.
- Gość może korzystać z pokoju / apartamentu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem.
- Gość ma obowiązek zwrócić szczególną uwagę na należytą obsługę zaworów wody i urządzeń elektrycznych. Z uwagi na ochronę przeciwpożarową Gość nie może używać jakichkolwiek innych urządzeń zasilanych energią elektryczną (m.in. żelazka, i inne przedmioty elektryczno-grzewcze), nie stanowiących wyposażania pokoju / apartamentu poza: ładowarkami do telefonów komórkowych, zasilaczami, odbiornikami radiowymi, komputerami, maszynkami do golenia, suszarkami do włosów. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć okna, drzwi ,zgasić światło , zamknąć krany wodociągowe , sprawdzić zamknięcie drzwi i klucz zostawić na recepcji.
- W pokoju zabronione jest przechowywanie ładunków niebezpiecznych , broni oraz rzeczy prawnie zabronionych.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju, Willa Kliper przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie przekaże instytucji charytatywnej
- Dzieci do lat 15 mogą przebywać na terenie całego obiektu i korzystać z urządzeń sportowych i rekreacyjnych jedynie pod opieką osoby dorosłej.
- W pomieszczeniach masażu, sauny, kąciku i placu zabaw dzieci mogą przebywać tylko pod opieką rodziców lub opiekunów.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju zniszczenia lub uszkodzenia pokoju oraz przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Osoby odwiedzające Gości mogą przebywać w pokoju od godz. 11:00 do 22:00 po poinformowaniu recepcji.
- Cisza nocna obowiązuje od godz.23:00 do 7:00 dnia następnego.
- Niedopuszczalne jest wynoszenie z tawerny nakryć stołowych oraz posiłków do pokoi/apartamentów.
- Od każdego wyniesionego produktu z restauracji będzie naliczana opłata tzw. room-service w wysokości 5,00zł.
- Na terenie obiektu obowiązuje segregacja śmieci. Prosimy o zgniatanie puszek oraz buteleki plastikowych przed ich wyrzuceniem do pojemnika.
- Prosimy o nie wynoszenie kocyków na plażę, gdyż są one częścią pościeli.
- Dodatkowa wymiana ręczników 5zł.
- Dodatkowa wymiana pościeli 10zł.
§8 Zobowiązania i odpowiedzialność Willi Kliper
- Willa Kliper świadczy swoje usługi zgodnie ze swoją kategorią, standardem i ofertą.
- Willa Kliper zobowiązana jest do zapewniania:
- reakcji na zgłaszane uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń oraz czystości i porządku w Willi.
- warunków pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa.
- bezpieczeństwa pobytu w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu.&